halel-logo

MAGAZINE

עיצוב בתים – עיצוב בית פרטי חווית מגורים אחרת

האסתטיקה היא חלק מהתרבות שלנו משחר האנושות. "האדם המקשט" צייר על מערות והמשיך לאורך כל ההיסטוריה לתכנן ולעצב את סביבת מגוריו.

יחד עם זאת, רק אחרי שנתיים של מגיפה שסגרה אותנו בבתים הבנו כולנו מה זה בית ומה הערך של בית המותאם לצרכים ולחלומות שלנו, בית שמרגש לחזור אליו, כזה המשרה עלינו שלווה, שנותן לנו השראה, שנעים לנו לגדל בו את ילדינו, לארח חברים ומשפחה, להתפנק, לאהוב, לחלום. 

אנחנו מאמינות בערך היופי כמשפיע מרכזי על איכות החיים שלנו בבית. תכנון טוב ושימושי יקנה לנו חיים נוחים אבל ה"נשמה" של המקום היא בפרטים, בחומרים, באווירה. איך הופכים יופי מופשט לבית? הרי זו לא יצירת אמנות. זה האתגר המרתק שלנו. 

כל פרויקט הוא עולם שלם של נתונים פיזיים, דרישות, שאיפות ומגבלות. מתוך כל אלה יש עשיה של משהו חדש, שמעבר למענה התכנוני המותאם היא הגשמה של אהבות ויצירה של מרחב חווייתי ייחודי. 

כל חלל מגורים הוא מרחב אדריכלי ומרחב של עיצוב. האדריכלות, המוזיקה של החלל, משפיעה על ההוויה שלנו, על תחושת המרחב, החיבור עם החוץ, כניסת האור. היא מאפשרת לנו לברוא ולפסל חלל, ליצור מרחבים חדשים. היא מרתקת.

העיצוב הוא הנשמה ולכן אנחנו נמנעות מטרנדים קיצוניים ומיצירה של חללים מעוצבים מדי. אנחנו יוצרות מקומות לחיות בהם, לבלות בהם רגעים קטנים, מקומות שירגשו ויעטפו אותנו. אנחנו יוצרות עיצוב שיעניין ויחבר אותנו לבתים שלנו עם חומרים שמתחברים אלינו וביניהם.

התשוקה שלנו בעיצוב בתים פרטיים היא ליצור במרחב הפרטי אוסף של סיטואציות, להוביל לחוויות מגורים ושימוש מגוונות בבית ובחצר. הפנים והחוץ כרוכים זה בזה וחשובים במידה שווה. היכולת לשלוט ביצירה של הנוף שמקיף אותנו, היא מדהימה ומרגשת. החצר או המרפסת הם ההשלמה הטבעית של הפנים ברמת הקונספט העיצובי וההמשך הישיר של הפעילות שבפנים.

מרחב התכנון והעיצוב שלנו הוא מתחם שלם של פנים וחוץ, יצירה טוטאלית וחד-פעמית שמשלבת עושר של רעיונות, חומרים, פתרונות, אהבות ומרגשת אותנו בכל פעם מחדש.

בית הוא לא רק מקום פיזי, הוא הרגשה. הבית שלנו הוא זה שאנחנו יוצאים ממנו וחוזרים אליו. אבל למעשה הוא איתנו כל היום ולכן בית מעוצב ומתוכנן נכון הוא ערך עליון בחיים של כולנו.

הלל אדריכלות ועיצוב פנים הוקם בשנת 2004 ע"י האדריכלית שירה מוסקל ומעצבת הפנים הדס רוט. 

במשרד צוות עוצמתי, מסור ויצירתי המונה 10 מעצבות ואדריכליות , "הקשר בינינו הוא זה המאפשר הצלחות".  

המשרד הוביל מאז הקמתו מאות פרויקטים פרטיים ומסחריים בגישה עיצובית חדשנית המתייחסת לאסתטיקה והרמוניית התחושות בחלל, כגורם מכריע באיכות החיים של הנהנים ממנו. HOME REBORN– אנחנו חיות ונושמות מהפכות, השבחה ומיקסום פוטנציאל בנכסים. במשרד מחלקה פרטית ומחלקה עסקית ואנחנו עושות קסמים ומטמורפזות בבתים, דירות ומשרדים.

 

למידע נוסף והזמנת פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות, התקשרו עכשיו
או השאירו פרטים !