halel-logo

הפנינה של העיצוב: עיצוב דירות יוקרה לחוויית מגורים מושלמת

עיצוב פנים הוא תחום מורכב, שמורכב בעצמו ממספר רב של תתי תחומים. אחד מהם הוא כמובן עיצוב פנים של דירות, כאשר לעיצוב של דירות יוקרה יש מקום של כבוד בתוך התחום הזה. אנחנו מאמינים שדירות יוקרה הן לא רק דירות שהמחיר שלהן גבוה מזה של דירות אחרות, אלא כאלו שברגע שתיכנסו להם תבינו שאתם נמצאים בדירה שעוצבה באופן מיוחד.  

 

עיצוב דירות

עיצוב דירות מתמקד בדרך כלל בניסיון להוציא מכל מרחב את המקסימום האפשרי. בדרך כלל מעצב הפנים מקבל את הדירה בתור נתון קיים, ומהמצב בשטח הוא צריך להפיק את המירב על פי הדרישות של הלקוח. שינויים תמיד ניתן לבצע, אך בדרך כלל הרצון של הלקוחות הוא לשנות כמה שפחות דברים. האתגר של מעצב הפנים הוא דווקא בשל העובדה שהאפשרות לשנות לא כך קיימת.

בעוד שבדרך כלל אנחנו ניתן משקל רב יותר לצרכים הבסיסיים של הלקוח, גם במחיר של פגיעה בעיצוב, כל זה משתנה כאשר אנחנו מדברים על עיצוב של דירות יוקרה. 

 

עיצוב דירות יוקרה

כדי שדירת יוקרה תשמור על המוניטין שלה, הגישה שלנו לעיצוב דירות יוקרה צריכה להיות שונה. בדירת יוקרה אנחנו מנסים כמה שפחות להתפשר בעיצוב, וכל פרט בעיצוב אמור להיעשות בסטנדרט הגבוה ביותר. התפיסה של המרחב בדירות יוקרה היא לא רק בתור כזה שאמור לשמש למגורים, אלא גם בתור מרחב שאמור לתת השראה לכל מי שנכנס אליו.

עיצוב של דירות באופן כללי ובפרט דירות יוקרה, הוא תהליך שמתחיל קודם כל מהלקוח. גם אם לא ברור לכם איך הייתם רוצים שהדירה שלכם תראה בסופו של התהליך, נסו לתת לדמיון שלכם לשוטט באופן חופשי. בסופו של דבר אנשי המקצוע יעזרו לכם להגשים את החלומות שלכם, אך כדי שזה יקרה אתם אלו שצריכים לחלום. 

 

פונקציונליות מול עיצוב

גם בעיצוב של דירות יוקרה, הפונקציונליות היא לא משהו שאנחנו יכולים להתעלם ממנו. בדירות הללו הולכים לגור אנשים, ויחד עם היופי והאסתטיקה אנחנו רוצים לשמור על הדירה בתור חלל שמתאים למגורים, גם לאחר העיצוב. דירה היא לא מוזיאון, ומעבר ליופי אנחנו צריכים לזכור כל הזמן שאנחנו הולכים לחיות בדירה הזו.

בדרך כלל דירות יוקרה הן המקום שמאפשר לנו להביא לקצה את שני המרכיבים הללו, מה שהופך את הדירות הללו למרחבים שהיופי והנוחות חיים בהם בהרמוניה. עיצוב פנים דירות הוא הניסיון להלך בשני הצירים הללו יחד, בלי לפגוע באף אחד מהם. 

 

הדמיה

במסגרת תהליך העיצוב, אחרי שיש לכם כבר כיוון מסוים שאליו הייתם רוצים ללכת בכל הנוגע לעיצוב הדירה שלכם, הגיע הזמן לבצע הדמיה. תהליך הדמיה נעשה בעזרת תוכנות מחשב ייחודיות, והוא יאפשר לכם לראות בעיניים איך הפרויקט הולך להיראות לאחר שתסיימו אותו. גם אם אין לכם רעיונות מוצקים, בעזרת הליך ההדמיה הרצונות שלכם יקבלו מסגרת ממשית יותר.

תהליך ההדמיה הוא ממש לא השלב הסופי בתהליך, אבל מהניסיון שלנו הוא בדרך כלל פותח לכם שער להרבה רעיונות שלא הייתם חושבים עליהם אם לא הייתם רואים בעיניים איך הדירה שלכם הולכת להיראות. יתר על כן, לעיתים רעיונות שהיינו עלולים להירתע מהם דווקא מקבלים אור חיובי יותר כאשר הם מוצגים לנו בתור הדמיה.

תשתיות וחומרי גלם

בעיצוב של דירות יוקרה, חומרי הגלם שבהם אנחנו הולכים להשתמש זה לא משהו שאפשר להתפשר עליו. חומרי הגלם משפיעים לא רק על הנראות, אלא גם על העמידות של העיצוב לאורך זמן. שיפוץ של דירת יוקרה הוא תהליך לא זול, וכדי שהוא יחזיק מעמד למשך זמן רב, חומרי הגלם שבהם אתם משתמשים צריכים להיות באיכות הגבוהה ביותר.

גם בחירת חומרי הגלם צריכה להיעשות מתוך מחשבה על העיצוב והנוחות גם יחד. לכל סגנון עיצוב יש את חומרי הגלם שמתכתבים איתו, והבחירה שלהם אמורה לאפשר לכם להנות מדירה איכותית, שמשלבת יחד את שני העולמות הללו בצורה הרמונית. חומרי גלם איכותיים הם אלה שמאפשרים לנו לתת לאסתטיקה ולפונקציונליות לדור בכפיפה אחת.  

 

ביצוע

הדבר האחרון שאותו צריך לעשות הוא לגשת לביצוע העיצוב בפועל. אחרי שמצאתם משרד אדריכלות ועיצוב פנים שיעזרו לכם להכין את התוכניות, הגיע הזמן לבחור את מי שמיישם אותן בפועל. גם בשלב היישום מומלץ כל הזמן לקבל ליווי של המשרד, כדי לוודא שהתהליך יסתיים בדיוק כמו שתכננתם אותו מראש.

 

Halel Home Reborn

הלל אדריכלות

הלל אדריכלות הוא משרד בתחום האדריכלות ועיצוב הפנים שפועל כבר כמעט 20 שנה. במשרד יש צוות מנוסה של אדריכליות ומעצבות פנים, שיעשו הכל כדי שגם הדירה שלכם תקבל מראה ייחודי. לאנשי המשרד יש ניסיון רב בתכנון פרוייקטים מסוגים שונים, ובעזרת הגישה החדשנית שלהם תוכלו להנות מעיצוב הרמוני, שיהפוך את המרחב שבו אתם נמצאים לכזה שהרבה יותר נעים להיות בו. 

 

לסיכום 

עיצוב של דירה הוא תמיד מורכב, בפרט אם מדובר על דירת יוקרה. כדי לשמור על היוקרה של הדירה, ולדאוג שהיא תבוא לידי ביטוי גם בעיצוב עצמו, יש כמה דברים שאנחנו צריכים לתת את הדעת עליהם. הצורך לאזן בין הנראות של הדירה לבין העובדה שאנחנו מעוניינים במרחב מחייה נוח עד כמה שניתן הוא משהו שחייב להיות בראש שלכם לכל אורך תהליך העיצוב של הדירה. 

למידע נוסף והזמנת פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות, התקשרו עכשיו
או השאירו פרטים !