halel-logo

MAGAZINE

תכנון ועיצוב גינה

עיצוב הגינה והסביבה שמחוץ לבית הוא כבר לא עניין של מה בכך. ההבדלים בין החוץ לפנים מטשטשים יותר ויותר, והגינה הפכה כבר חלק בלתי נפרד מהבית ומהתכנון.

הקורונה הביאה אותנו הישראלים להבין שהגינה היא אחד החללים החשובים בסביבת המגורים הפרטית. שטחי החוץ מכפילים את מרחב המחיה, תכנון הפנים מושפע מהחוץ כך שמלכתחילה החדרים פונים החוצה. סביבת המטבח החיצוני הפכה למוטיב מרכזי בהתנהלות בסביבת החוץ וכך, גם סלון החוץ, המשחקים והבריכה.

אנשים משקיעים תשומת לב וכסף בעיצוב הסביבה החיצונית והגינה הרבה יותר מפעם, וכבר במקביל לתכנון ולאבזור החללים הפנימיים בבית, יש דגש מטורף על החוץ ולכן, אנחנו מצרפות מתכנן גינות ונוף כבר בשלב הראשוני של הפרויקט כך שהכל יעבוד בסנכרון עם תכנון הבית זה חשוב תמיד וקריטי עוד יותר כאשר מתכננים לשלב בריכה בגינה. 

הניתוק בין פנים הבית לגינה כיום הוא וירטואלי לגמרי – הסלון לא באמת נגמר, היכן שגובלת הוויטרינה. מתקיים קשר מלא בין הפנים לחוץ, הפנים משפיע על החוץ ולהפך. 

החצר היא תמונת המראה המשלימה של החיים שבפנים. אנחנו טוענות שלא משנה עד כמה נשקיע בפנים הבית, כשהחצר עשויה היטב היא תמיד תגנוב את ההצגה…אם בפנים יש מטבח, סלון, פינת משחקים, את אותן הפונקציות נמצא גם בחוץ, עם התאמה לדרישות בחוץ, שולחנות אירוח, סלון חוץ בישיבה נמוכה משחקי חוץ לילדים כמו בית עץ וטרמפולינה, מסכים, מערכת שמע היקפית, ג'קוזי, פינות מדורה ועוד. ישנה עלייה דרסטית בביקוש לבריכות שחייה ביתיות. בריכה היא כבר לא מותרות או שייכת רק לעשירון העליון, אלא כבר חלק בלתי נפרד. 

בתכנון הגינה כדאי לחשוב על כל ימות השנה ולשלב בה צמחים ירוקי-עד יחד עם צמחים חד-עונתיים כך שהגינה תהיה ירוקה כל השנה. הבסיס לכך הוא בחירה נכונה של האדמה, כזו שתתאים לצמחיה שהחלטתם להכניס בה. ברוב הגינות, אזור הישיבה נמצא ביציאה מהבית, על אזור שכבר מרוצף או מחופה בבטון, זהו לא חייב להיות האזור היחיד וכדאי להוסיף גם ספסלי ישיבה או פינות חמד לישיבה עם נדנדות ומשחקים לילדים ועוד .

תכנון גינה מתחיל בגיבוש קונספט עיצובי, איזו אווירה נרצה בגינה שלנו- ריזורט תאילנדי, גינה בסגנון פרובנס או ים תיכונית. 

כל תכנון גינה מתחיל בגיבוש של קונספט עיצובי. אנחנו ממליצות לגבש את הקונספט הזה עוד לפני הרכישה של הנכס. לאסוף השראות של מקומות שאתם אוהבים כאלה שלא רציתם לעזוב בגלל המשהו המיוחד הזה שתרצו גם אצלכם בבית. אם זה גוון המים בבריכה בריזורט האסיאתי או השמשייה במלון במרוקו. הגינה היא ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות שלנו ואפשר להעז בה הרבה יותר מבבית. 

הקונספט העיצובי הנבחר יכול לנוע בין גינה פרובנסית לריזורט תאילנדי, בין גינה יפנית דרמטית והרמונית לבוסתן ארצישראלי.


הלל אדריכלות ועיצוב פנים הוקם בשנת 2004 ע"י האדריכלית שירה מוסקל ומעצבת הפנים הדס רוט. 

במשרד צוות עוצמתי, מסור ויצירתי המונה 10 מעצבות ואדריכליות , "הקשר בינינו הוא זה המאפשר הצלחות".  

המשרד הוביל מאז הקמתו מאות פרויקטים פרטיים ומסחריים בגישה עיצובית חדשנית המתייחסת לאסתטיקה והרמוניית התחושות בחלל, כגורם מכריע באיכות החיים של הנהנים ממנו. HOME REBORN– אנחנו חיות ונושמות מהפכות, השבחה ומיקסום פוטנציאל בנכסים. במשרד מחלקה פרטית ומחלקה עסקית ואנחנו עושות קסמים ומטמורפזות בבתים, דירות ומשרדים.

 

למידע נוסף והזמנת פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות, התקשרו עכשיו
או השאירו פרטים !