halel-logo

MAGAZINE

תערוכת MAISON&OBJECT – חווית עיצוב פנים בלתי נשכחת

עשר קטנות על התערוכה האהובה עלינו, בעיר האהובה עלינו,עיר האורות, פריז.
1. התערוכה מורכבת משבעה ביתני ענק 
כל ביתן הוא עולם בפני עצמו,עם נושא ותוכן אחרים. 
מעבר לעיצוב פנים בתערוכה מוצגים גם פריטים ביתיים
 מעולמות הלייף-סטייל הכוללים,
ריחות,כלי בישול,בדים ועוד שפע אינסופי של פריטים.

2. התחושה במקום היא של שפע. שפע של יופי,שפע של יצירתיות וגם של יחודיות. העולם שלנו מלא צבעים,ריחות וטעמים והתערוכה ממש חוגגת את זה.

 
 
3. חלק מהקטע הוא בכלל להסתכל על האנשים בתערוכה. בעבר זה היה הרבה יותר מרשים ואלגנטי. היום לצערנו הרוב בקז'ואל והאמת שיותר אהבנו את האווירה המקורית האריסטוקרטית משהו… עדין הכי כיף זה לשבת לקפה ולבהות באנשי העיצוב העוברים ושבים. 

4. להבדיל משיטוט בחנות מעלפת,כאן אי אפשר לרכוש, לא במיידי בכל אופן. זה ממקד את החושים במוצגים, בעיצוב,בחומרים ובחוויה הכוללת. שופינג של השראות כמעט בחינם.

 
5. אמנות זה הכל. בין כל פריטי הריהוט והטקסטיל מחברת האמנות על שלל צורותיה. כתמונה קלאסית או קולאז',בצורה של גוף תאורה פיסולי,או כעבודת עץ פרימיטבית ותלת מימדית.

.5. אמנות זה הכל. בין כל פריטי הריהוט והטקסטיל מחברת האמנות על שלל צורותיה. כתמונה קלאסית או קולאז',בצורה של גוף תאורה פיסולי,או כעבודת עץ פרימיטבית ותלת מימדית.

 

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

6. הגבולות בין האמנות לעיצוב מטושטשים מתמיד. זה היה עוצמתי במיוחד בגופי התאורה המיוחדים שמלבד ההארה בצורה המבוקשת מהווים גם מעין פסלים במרחב עם המקצב,הצורה והחומר שממנו נוצרו.

7. בחזרה לטבע. הטבע עדין איתנו עם החומים והירוקים,עם אהילי הקש הענקיים וגם עם חוסר השלמות המכוון שמורגש בנראות של פריטי הריהוט, באמורפיות שלהם ובחוסר הסימטריה. 

8.אנחנו מאוד אוהבות אפור, בתערוכה העדיפו חום… כל גווני התבלין:חרדל,הירוקים,גוון טרה-קוטה וגוון חולי. שולטים ולוהטים.

9. הדרך לחצר עוד ארוכה. למרות המהפכה הגדולה : עד לפני חמש עשרה שנים ישבנו בגינה על כסאות של כתר והיום אנחנו נהנים מריהוט גן ביתי,נוח ויפיפה, יש עוד דרך…
בתערוכה ראינו מגוון עצום ויפיפה של פינות ישיבה ושולחנות חוץ. המגוון הזה מאפשר ליצור חצרות אישיות יותר ומלאות אווירה. אז בפניה אישית ליבואני ריהוט הגן המובילים-תפרגנו לנו קצת יותר מבחר… אנחנו לא רוצות את הפינה שיש בדשא של השכן.

 10. התערוכה הנכונה בעיר היפה בעולם. רוב המעצבים הישראלים מעדיפים את התערכה במילאנו. אנחנו ללא ספק אוהבות גם אותה אבל ליבנו בפריז. כל נסיעה לתערוכה היא גם הצצה לתערוכה חדשה או שתיים, סיור אורבני בעיר (הפעם טיילנו עם AMIT ROFEE המדהים!!),קצת הוט קוטור לנשמה ומלא קפה ופטיסרי.

הלל אדריכלות ועיצוב פנים הוקם בשנת 2004 ע"י האדריכלית שירה מוסקל ומעצבת הפנים הדס רוט. 

במשרד צוות עוצמתי, מסור ויצירתי המונה 10 מעצבות ואדריכליות , "הקשר בינינו הוא זה המאפשר הצלחות".  

המשרד הוביל מאז הקמתו מאות פרויקטים פרטיים ומסחריים בגישה עיצובית חדשנית המתייחסת לאסתטיקה והרמוניית התחושות בחלל, כגורם מכריע באיכות החיים של הנהנים ממנו. HOME REBORN– אנחנו חיות ונושמות מהפכות, השבחה ומיקסום פוטנציאל בנכסים. במשרד מחלקה פרטית ומחלקה עסקית ואנחנו עושות קסמים ומטמורפזות בבתים, דירות ומשרדים.

 

למידע נוסף והזמנת פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות, התקשרו עכשיו
או השאירו פרטים !