halel-logo

MAGAZINE

תכנון ועיצוב בריכה – חלום של כל בית פרטי

החלום על הבית עם הבריכה הפך בשנים האחרונות נגיש יותר. ההבנה שבמדינה לוהטת כמו שלנו, המים הצוננים הם הפתרון האולטימטיבי לבילוי בחצר ברוב ימות השנה,חילחלה פנימה.

הקורונה חיזקה את הצורך בהרחבת שרותי הבית והחצר כשהמגמה היא יצירה של מתחם בילוי פרטי בחצר,המשלים את חווית המגורים בבית.

מעבר לשימושיות, הבריכה מקרינה מיופיה בחצר וגם פנימה לתוך הבית. מיקום הבריכה בחצר חשוב לניצול נכון של החצר,ליצירה של חוויה סביבה ולנראות שלה מתוך הבית.

במערכת השיקולים איך למקם את הבריכה נכנסים גם פרמטרים של אור וצל אפשרות לאיזור מנוחה נמוך וגם העדפה אישית של בני הבית – האם להדגיש או בכלל להצניע.לצערנו תהליכי הרישוי לבקשת בריכה מסורבלים וארוכים ונראה שאין התאמה בין העליה בדרישה והרצון להנות בצורה מיטבית מהנכס לאורך ומורכבות התהליך.

כל בריכה מצריכה גם חדר מכונות סמוך, לרוב הוא ממוקם מתחת לפני הקרקע. בריכה היא אחריות, כלפי המתגוררים בבית והמתארחים. ישנו מגוון רחב של פתרונות הגנה ראויים: כיסוי בטיחותי נגלל, גדר היקפית ואזעקה שמתריעה כאשר עצם מעל משקל מסוים נכנס למים. כיסוי הידרואלי המאפשר הגבהה של קרקעית הבריכה לפי הצורך הוא אלמנט יקר אך בעל ערך. מעבר לנושא הבטיחות הוא גם מאפשר ניצול מירבי של השטח ומתאים בעיקר לחצרות עירוניות לא גדולות.

בשוק קיים היום מגוון רחב של מוצרי בריכה וגימורים:

הקלאסית – בריכת בטון יצוקה בשטח. לרוב כחלק מעבודות בניה או שיפוץ מסיבי של נכס קיים. 

המוכנה מראש – בריכת סטון המיוצרת במפעל ומובלת כפי שהיא היישר לתוך הבור שייחפר בחצר. העלות דומה לבריכה יצוקה והיתרון הגדול הוא בחסכון של זמן או פתרון לוגיסטי המצמצם עבודות מסיביות שעלולות לפגוע בגינה קיימת. 

המתועשת – שלד פלדה בשילוב יציקה. צורת בניה המוזילה משמעותית את עלות הבריכה והתפתחה מאוד בשנים האחרונות. מגוון ציפויי הויניל התרחב ומאפשר לייצר בריכות יפות שכמעט ולא ניתן לזהות את המבנה הפנימי שלהן.

האמבטיה – בריכות שהן למעשה מעין ג'קוזי גדול. ניתן להזמין היום מוצרים יפים ומוכנים לשימוש בגודל של בריכה ביתית. המראה הפנימי דומה יותר לאמבט עיסוי ופחות לבריכה הקונבנציונלית

הכנה ורכישה של משאבת חום לחימום הבריכה מחזקת משמעותית את היכולת להנות מהבריכה בכל ימות השנה. אין ספק שבילוי בבריכה חיצונית חמה ביום חורף קר היא חוויה חלומית.

כמו בכל דבר גם בעולם הבריכות-הבחירה בחומרי הגמר משמעותית מאוד לנראות ולהשפעה של זה על כל מתחם המגורים. הגמרים של בריכות הבטון מגוונים ומתחדשים כל הזמן:

רובנו אוהבים את הבריכה שלנו עם הבחירה הקלאסית-הפסיפס. בשנים האחרונות לוחות אבן או גרניט פורצלן חדרו לשוק כחומר מקובל ומבוקש. המראה המתקבל נקי ומרשים. גימורי טיח שונים, ללא חיפוי של חומר נוסף, מקנים לבריכה מראה טבעי במיוחד.

בחירת הגוונים היא בעלת משמעות עצומה. צריך לקחת בחשבון את גוןן הגימור הנבחר – כשהשיקול המכריע הוא הגוון המתקבל של המים עצמם. בתחום הזה מעוז השמרנות נפרץ וגווני האקווה-מרין, טורקיז ומגוון ירוקים התווספו לגווני הכחול והתכלת המוקרים.

כתוב את הכותרת כאן

הלל אדריכלות ועיצוב פנים הוקם בשנת 2004 ע"י האדריכלית שירה מוסקל ומעצבת הפנים הדס רוט. 

במשרד צוות עוצמתי, מסור ויצירתי המונה 10 מעצבות ואדריכליות , "הקשר בינינו הוא זה המאפשר הצלחות".  

המשרד הוביל מאז הקמתו מאות פרויקטים פרטיים ומסחריים בגישה עיצובית חדשנית המתייחסת לאסתטיקה והרמוניית התחושות בחלל, כגורם מכריע באיכות החיים של הנהנים ממנו. HOME REBORN– אנחנו חיות ונושמות מהפכות, השבחה ומיקסום פוטנציאל בנכסים. במשרד מחלקה פרטית ומחלקה עסקית ואנחנו עושות קסמים ומטמורפזות בבתים, דירות ומשרדים.

 

למידע נוסף והזמנת פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות, התקשרו עכשיו
או השאירו פרטים !