halel-logo

MAGAZINE

משרד מעוצב באווירה ביתית

האדם המודרני מבלה בעבודה לפחות חצי משעות הערות שלו, את יתר הזמן הוא משקיע במטלות פרטיות שונות ולפעמים נותר לו קצת זמן פנוי לעצמו. לכן,טבעי ביותר שהחוויות והתחושות שמלוות את יום העבודה יהיו בעלות השפעה עצומה על חיינו

כשאנחנו ניגשות לתכנון משרד הדגש הוא על החוויה. אנחנו מסתכלות על חלל העבודה כמקום שמשלב מפגש, אינטימיות,מקום להשראה ולפעמים גם מקום בילוי. הגבולות בין עיצוב המשרד לעולמות תוכן אחרים מטשטש ואלמנטים חדשים ומפתיעים נכנסים פנימה. 

תהליך היצירה מתחיל בחקירה. הכרות מעמיקה עם החברה וצרכיה. הבנה של הערכים, ניתוח של צורת העבודה, גודל הצוות ושיטות העבודה. אנחנו לומדות את ערכי המיתוג והאסטרטגיה של החברה ומגבשות קונספט עיצובי ותכנוני ראשוני. כן נובט הרעיון ונרקם הפתרון. את הפיתוח נציג בהדמיה ריאליסטית הממחישה בסרטון את הטיול בחלל העבודה.

ההדמיה מציגה הכל – את התכנית ואת החומרים ומיטיבה להמחיש את האווירה שתתקבל.

העיצוב שלנו מתייחס לשעות הרבות שעובדים נמצאים בעבודה, המטרה לייצר אווירה נעימה בעזרת שימוש בחומרים שהיינו משלבים גם בבית כמו תאורה חמה , טקסטיל, פינות ישיבה ועוד. היום המגמה היא לתכנן משרדים המשדרים אווירה ביתית. יותר ויותר חברות רוצות להעניק לעובדיהן את החוויה של להרגיש בבית במשרד. לכן אנחנו מקפידות לתכנן ולעצב את החללים הציבוריים במשרדים באווירה ביתית, כך שהמטבחון המשרדי שכולנו מכירים הופך למטבח ביתי מודרני ומאובזר, עם פינות ישיבה והקבלה במשרד הפכה למעין סלון קטן.

מחקרים רבים מראים שסביבת עבודה נעימה תורמת לחיבור רגשי של עובדים לחברה, מה שבסופו של תהליך מגדיל את התפוקה ומעלה את איכות החיים.

תכנון יוצר מציאות ותכנון ועיצוב מדויקים למקום, לרעיון ולאנשים מחזק את החברה ומאפשר חווית עבודה מפרה,מחברת ומעצימה. הדגש התכנוני הוא על המשתמשים הקבועים וגם על הלקוחות והשותפים לדרך. כל עיצוב משדר משהו וחשוב שתיהיה הלימה בין ערכי החברה לחזית שהיא מציגה כלפי חוץ.

סוד הקסם נמצא בחומרים,בתכנון התאורה המתוחכם ובפריטי העיצוב. הם השחקנים הראשיים בהצגה והם אלה שיכבשו את לב הקהל.

שקופית קודמת
שקופית הבאה

הלל אדריכלות ועיצוב פנים הוקם בשנת 2004 ע"י האדריכלית שירה מוסקל ומעצבת הפנים הדס רוט. 

במשרד צוות עוצמתי, מסור ויצירתי המונה 10 מעצבות ואדריכליות , "הקשר בינינו הוא זה המאפשר הצלחות".  

המשרד הוביל מאז הקמתו מאות פרויקטים פרטיים ומסחריים בגישה עיצובית חדשנית המתייחסת לאסתטיקה והרמוניית התחושות בחלל, כגורם מכריע באיכות החיים של הנהנים ממנו. HOME REBORN– אנחנו חיות ונושמות מהפכות, השבחה ומיקסום פוטנציאל בנכסים. במשרד מחלקה פרטית ומחלקה עסקית ואנחנו עושות קסמים ומטמורפזות בבתים, דירות ומשרדים.

 

למידע נוסף והזמנת פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות, התקשרו עכשיו
או השאירו פרטים !