halel-logo

MAGAZINE

עיצוב הבית בסגנון כפרי בסטנדרט מודרני

אנחנו רוצים לחיות את החלום של חופשה בלתי נגמרת, של אווירה כפרית נינוחה, קלילה שתשרה עלינו רוגע. 

אבל החיים כמו החיים והמציאות היא שאנחנו גרים במדינת ישראל, הלחוצה, המלחיצה וכנראה שבקריאת שורות אלה אנחנו גם מתגוררים בעיר הגדולה ועוד לא עשינו את המעבר לגליל הירוק והיפה. 

ובדיוק כמותכם אנחנו נשות העיר הגדולה אבל גם חולמות בגדול ואוהבות להגשים חלומות. 

אז איך אפשר בכל זאת  להפוך את כל החלומות האלה למשהו אותנטי ומותאם לסביבתנו? איך אפשר לשלב את האווירה הנינוחה של הכפר גם בבית וליצור תחושה כפרית אפילו בבניין דירות בכרך הסואן.

התשובה נמצאת בלקיחת השראה, הבניה האירופאית, הסמטאות הרומנטיות, העיירות הציוריות הקסם שבחומרים הטבעיים, בגימורים, בדייטליז. כל אלה יכולים להשתלב בעיצוב החלל שלנו. להשתלב בהרמוניה ולא בצורה קלישאתית ומנותקת.

אחד המאפיינים המרכזיים בעיצוב הכפרי הוא שימוש בחומרים טבעיים וגסים, שימוש בסוגי עץ שונים וכהים, שימוש באבן טבעית, פרופילים מברזל וטקסטיל מעוטר ומחוספס. פלטת צבעים המחוברת לטבע ולאדמה, גג רעפים, תקרת קורות חשופה, פרקט עץ.

גם הנגרות בעיצוב כפרי ייחודית ומלאת סגנון, שימוש בפיתוחים על גבי חזיתות שונות, דלתות אחסון, דלתות החדרים, אפילו הקירות מקבלים תוספת מעוצבת שמשדרגת את המראה שלהם ונותנת להם עומק רב.

פתחים גדולים ותאורה טבעית המציפה את החלל מחמיאים לצבעוניות הכפרית ולחומרים היכולים לייצר תחושת כבדות. אנחנו תמיד נשאף לייצר מפתחים גדולים המשקיפים אל גינה או מרפסת שמעוצבת גם היא בסגנון כפרי חמים ומדויק. החיבור בין הפנים לחוץ והכנסת הטבע לבית היא אחד הדברים שנקפיד עליהם עוד מהשלב הראשוני של תכנון החלל. 

ולפני סיום מספר טיפים שיעשו לכם קצת סדר-

הכל מתחיל מלמטה – בחרו בפרקט עץ טבעי לחיפוי הרצפה. רצפת הפרקט מספקת מראה חמים ונעים אך לא רק, מעבר ליופי האינסופי שלה היא מספקת גם מבודד מעולה בין חום לקור כך שמלבד החמימות העיצובית, תרגישו את החמימות גם כשתדרכו עליה או תשבו עליה.

עץ וכל מילה מיותרת – הבתים הכפריים מימי קדם התבססו על חומרי הבניה הזמינים בטבע, כלומר, עץ. השילוב שלו באלמנטים השונים בבית יקנה לו את החיבור הנכון, המרגיע והמאזן של הבית שלכם לטבע 

קורות חשופות – זה נכון שהרצפה היא האלמנט המרכזי החשוב ביותר בעיצוב הכפרי אבל אם יש לכם גג מעץ ויש באפשרותכם להשאיר אותו חשוף הוא יהפוך לאלמנט שמכניס את המראה הכפרי והחמימות הייחודית שלא תצליחו לקבל באמצעות שום אלמנט אחר. ומה עושים במידה ואין לכם גג עץ?! אתם תמיד יכולים לבחור בכמה קורות עץ טבעיות שיוסיפו לביתכם ערך ויופי.

טקסטיל – גם אם בחרתם בספה היפה בעולם שילוב של טקסטיל יוסיף לה וייתן לחלל תחושה כפרית ונעימה, בחרו בכריות בקווים רכים מבדים וכמובן כירבולית מפנקת על הספה שיכולה להוסיף צבע לחלל.

בין החוץ לפנים – השלימו את המראה הכפרי של הסלון גם במרפסת או בגינה. בחרו בדק עץ לחצר, שלבו אבן טבעית וכמובן שפע של ירוק וצמחייה. 

הלל אדריכלות ועיצוב פנים הוקם בשנת 2004 ע"י האדריכלית שירה מוסקל ומעצבת הפנים הדס רוט. 

במשרד צוות עוצמתי, מסור ויצירתי המונה 10 מעצבות ואדריכליות , "הקשר בינינו הוא זה המאפשר הצלחות".  

המשרד הוביל מאז הקמתו מאות פרויקטים פרטיים ומסחריים בגישה עיצובית חדשנית המתייחסת לאסתטיקה והרמוניית התחושות בחלל, כגורם מכריע באיכות החיים של הנהנים ממנו. HOME REBORN– אנחנו חיות ונושמות מהפכות, השבחה ומיקסום פוטנציאל בנכסים. במשרד מחלקה פרטית ומחלקה עסקית ואנחנו עושות קסמים ומטמורפזות בבתים, דירות ומשרדים.

 

למידע נוסף והזמנת פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות, התקשרו עכשיו
או השאירו פרטים !