halel-logo

MAGAZINE

יום האישה 2023

איך נראה יום עבודה טיפוסי שלך? עבודה מול המחשב? עם ילדים? מחקר במעבדה? או מזום לזום עם הצד השני של העולם? כל תפקיד וכל תחום הוא עולם ומלואו. השנה לכבוד יום האישה החלטנו להכניס אתכן קצת לעולמנו.

אנחנו משרד נשי, המשרד שלנו מונה היום שתים עשרה נשים שעוסקות בעיצוב, אדריכליות או מעצבות ויש בינינו גם מי שמנהלת את השיווק ונושמת עיצוב 24/7. הגענו לעולם הזה עם אהבה ותשוקה ליופי ולאסתטיקה, למדנו והתפתחנו כמתכננות וכמעצבות  ופיתחנו את היכולת לברוא ולייצר סביבות מגורים ועבודה המשביחות את איכות החיים של המשתמשים. זה היעוד שלנו ולזה אנחנו קמות בשמחה מדי בוקר. הזוהר של עולם העיצוב והפריבילגיה לעסוק בצדדים היפים והמיטיבים של החיים הם רק חלק מההתנהלות היומיומית שלנו. התהליך המלא מורכב ומאתגר מתחילתו ועוד סופו.

בסופו של דבר אנחנו מנהלות פרויקט, מהחלום הראשוני ועד הכניסה לבית, בכל שלבי התכנון והביצוע שלו אנחנו שם. חולשות על כל היבטיו, כספים, היערכות כלכלית לפרויקט, ספקים ועמידה בלוחות זמנים. בשלב הביצוע של הפרויקט אנחנו מגיעות לשטח: בשרב ובגשם אנחנו שם עם קפה שחור מר של פועלים וסט תוכניות לביצוע. אנחנו מנהלות צוות של עשרות גברים בשטח ובמפעלי הייצור: בנאים, אינסטלטורים, חשמלאים וטייחים, רצפים, נגרים וקבלני מיזוג. כל פרויקט מורכב מעשרות ספקים, נותני שירות מבצעים ומפקחים שאנחנו מנהלות. אתר הבניה מחוספס וקשוח בחוויה שלו אבל הסיפוק העצום מהמעקב אחרי התפתחות של פרויקט, היכולת להשפיע וליצור יש מאין או להשביח יש מיש היא מתנה שבורכנו בה. 

אנחנו מרגישות שאנחנו יוצרות חיים ולמרות שמדובר לכאורה בחומר בלבד בעיניים שלנו, זה כל כך הרבה מעבר. התהליך הוא הכל מבחינתנו, אנחנו מאמינות שלתהליך מנוהל, מסודר, ברור ונעים ולחוויה הטובה בדרך יש קשר ישיר על התוצאה. כל דיבור על הגדרות מגדריות עלול לעורר התנגדות וכמובן שבכל כלל יש יוצאים מן הכלל. אבל מהניסיון שלנו ההרמוניה שבה נעשים הדברים בשלבים השונים קשורה (לדעתנו) גם בהיותנו נשים. 

היצירתיות, יכולת ההקשבה וההכלה, הפרקטיות והרגישות הן תכונות שאנחנו שואפות להביא לידי ביטוי בהובלת הדרך אל הבית. תקשורת טובה בין כל הגורמים היא הבסיס להצלחה. הגורם המשמעותי ביותר הוא הגורם האנושי, בעזרת הקשבה אנחנו שואפות ליצור עם הלקוחות שלנו מערכת יחסים של אמון ושיתוף. כל פגישה היא חוויה נוספת בתוך תהליך מעצים ומשמח. אנחנו מרגישות שאנחנו זוכות להגשים לאנשים חלומות וזה מאוד מרגש אותנו בכל פעם מחדש.

הלל אדריכלות ועיצוב פנים הוקם בשנת 2004 ע"י האדריכלית שירה מוסקל ומעצבת הפנים הדס רוט. 

במשרד צוות עוצמתי, מסור ויצירתי המונה 10 מעצבות ואדריכליות , "הקשר בינינו הוא זה המאפשר הצלחות".  

המשרד הוביל מאז הקמתו מאות פרויקטים פרטיים ומסחריים בגישה עיצובית חדשנית המתייחסת לאסתטיקה והרמוניית התחושות בחלל, כגורם מכריע באיכות החיים של הנהנים ממנו. HOME REBORN– אנחנו חיות ונושמות מהפכות, השבחה ומיקסום פוטנציאל בנכסים. במשרד מחלקה פרטית ומחלקה עסקית ואנחנו עושות קסמים ומטמורפזות בבתים, דירות ומשרדים.

 

למידע נוסף והזמנת פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות, התקשרו עכשיו
או השאירו פרטים !